Informații generale despre comenzile online din magazinul Design&After

Ce condiţii trebuie să îndeplinesc pentru a putea comanda?
Pentru a putea comanda din magazinul nostru online, trebuie să îndeplinești doar două condiţii:
– vârsta minimă 18 (optsprezece) ani
– furnizarea numelui și prenumelui, precum și a unei adrese din România pentru emiterea facturii și livrarea produselor

Ce date cu caracter personal sunt necesare pentru a putea plasa o comandă?
Dacă dorești să plasezi o comandă în calitate de persoană fizică, datele cu caracter personal de care avem nevoie sunt:
– numele și prenumele
– adresa de livrare
– date de contact: telefon fix și/sau telefon mobil și adresă de e-mail pentru confirmarea comenzii și comunicările legate de aceasta
S.C. Design&After S.R.L. este înscrisă la ANSPDCP și garantează securitatea și  confidenţialitatea datelor cu caracter personal găzduite și transmise prin sistemul informatic al societății.

Este necesar să îmi deschid cont pentru a putea plasa o comandă?
În magazinul Design&After, deschiderea contului este opţională.
Dacă apreciezi obiectele de design interior de calitate și dacă ţi-am câștigat încrederea și respectul, îţi poţi deschide oricând un cont, pentru a te putea bucura de o relaţie specială.

Ce avantaje am dacă îmi deschid un cont de client?
Iată doar câteva dintre avantajele de care te poţi bucura dacă devii clientul nostru:
– accelerarea finalizării comenzii;
– sugestii și recomandări personalizate;
– accesul la promoţii și evenimente speciale.

Care sunt etapele procesului de cumpărare?

Cum pot găsi un anumit produs?
Magazinul nostru online este conceput ca o casă. Deschide ușa și explorează!
Produsele sunt clasificate în categorii și subcategorii în funcţie de încăpere (Bucătărie, Cameră de zi, Dormitor, Baie, Accesorii birou, Exterior) și de stare (Decorațiuni, Mic mobilier, Corpuri de iluminat, Electronice, Delicatese). Categoria ”Copii” este o poveste cu șoricei și iepurași.
De asemenea, poţi folosi opțiunea ”Search” din bara superioară a paginii.

Unde găsesc informaţii detaliate despre produse?
Informaţiile detaliate sunt prezentate în pagina produsului:
– preţul exprimat în lei, care include TVA, dar NU INCLUDE ȘI VALOAREA TRANSPORTULUI;
– disponibilitatea produsului în stoc;
– calităţile produsului;
– detalii specifice: dimensiune, material, culoare, instrucţiunile de întreţinere etc.;
– detalii privind garanţia;
–  informaţii despre producător.

Cum funcţionează Coșul de cumpărături?
Dacă ai găsit obiectul de care ai nevoie și îţi place, apasă butonul ”Adaugă în coș” care se află în pagina produsului.
În Coșul de cumpărături poţi mări/diminua cantitatea și/sau poţi anula anumite produse.
Tot aici, afli care sunt costurile de livrare.

Ce se întâmplă cu produsele din Coș în cazul în care întrerup procesul de finalizare a comenzii?
În cazul în care ești Clientul nostru, produsele se păstrează în Coș timp de două săptămâni, iar noi îţi reamintim că ai o comandă nefinalizată înainte ca aceasta să fie anulată.
Păstrarea produselor în Coșul de cumpărături nu înseamnă rezervarea acestora și nu garantăm că vor fi disponibile în stoc în momentul reluării comenzii.

Care sunt pașii pentru finalizarea comenzii?
1. Înainte de plasarea comenzii, te rugăm să citești ”Termenii și condiţiile de utilizare” disponibile pe site, care conţin toate detaliile privind relaţia comercială dintre tine și Design&After.
2. Verifică apoi cu atenţie conţinutul Coșului de cumpărături. Dacă informaţiile sunt corecte, apasă butonul ”Finalizează comanda”.
3. Selectează calitatea: ”Client” sau ”Client nou”.
4. Completează/verifică informaţiile privind datele de facturare și de livrare.
5. Selectează/verifică tipul de persoană pentru care se va emite factura.
6. Alege modalitatea de livrare (la domiciliu/ridicare din showroom), precum și opţiunea de notificare prin SMS din partea curierului cu privire la stadiul expedierii.
7. Selectează data livrării și intervalul orar de livrare.
8. Completează în spaţiul special ”Comentarii” orice altă informaţie pe care o consideri importantă pentru derularea comenzii.
9. Selectează modalitatea de plată.
10. Completează informaţiile  de pe card în cazul în care ai optat pentru plata cu cardul.
11. Dacă nu ai citit încă ”Termenii și condiţiile de utilizare”, te rugăm să o faci acum, înainte de a selecta opțiunea ”Sunt de acord cu Termenii și condiţiile de utilizare” și Prelucrarea datelor cu caracter personal.
12. Apasă butonul ”Finalizare comandă”.
13. În termen de cel mult 3 ore vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Identifică numărul comenzii pentru cazul în care vrei să ne contactezi pentru orice fel de nelămurire.

Cum pot obţine informaţii suplimentare despre o comandă în derulare?
Pentru a obţine informaţii suplimentare sau lămuriri cu privire la comanda aflată în derulare:
– trimite un e-mail la adresa contact@designandafter.ro
sau ia legătura cu noi la telefon: 0374 490 300
Te rugăm să specifici numărul comenzii.
De asemenea, ai posibilitatea de a primi SMS din partea curierului cu privire la stadiul expedierii, dacă selectezi această opțiune.

Care sunt modalitățile de plată pe care le am la dispoziție?

Design&After îţi pune la dispoziţie trei modalități de plată, sigure și simple:
– plata cu cardul
– plata prin transfer bancar
– plata la livrare

Ce carduri sunt acceptate și cât de sigură este această tranzacţie?
Cardurile acceptate sunt cele emise sub sigla Visa și/sau Mastercard.
Se pot utiliza carduri de debit și credit.
Pentru plăţile cu card, Design&After utilizează serviciile MobilPay. Toate  informaţiile referitoare la  achiziţiile cu cardul sunt transmise în formă criptată, printr-o conexiune securizată, astfel încât acestea să nu poată fi accesate de terţe părți. Pentru mai multe detalii vezi capitolul ”Politica de confidenţialitate”din ”Termenii și condiţiile de utilizare”.

Ce detalii de plată trebuie să completez în cazul în care optez pentru plata prin transfer bancar?
La detalii de plată vei specifica numărul comenzii, așa cum apare acesta în confirmarea de comandă primită prin e-mail, precum și data efectuării comenzii.

Ce trebuie să știu dacă aleg să plătesc la livrare?
Plata la livrare este posibilă numai în numerar, pentru care vei primi o chitanţă.
Îți recomandăm să ai suma exactă, specificată în confirmarea comenzii.
Plata se efectuează numai după verificarea completă a produsului.

Cum pot intra în posesia produselor comandate?

Pentru a intra în posesia produselor comandate: ne poţi vizita la Showroom sau le putem livra prin FanCurier.
Poţi opta pentru una dintre cele două variante în momentul completării comenzii. După ce comanda a fost finalizată, modalitatea de livrare nu mai poate fi modificată.

Cum procedez dacă vreau să ridic produsele de la Showroom?
Te așteptăm în vizită pe str. Mihai Eminescu nr. 50-54, apartament 1, sector 1.
Programul de lucru este: Luni – Vineri, între orele 09:00 – 18:00.
Te vom contacta telefonic/prin e-mail pentru a stabili detaliile.

Ce trebuie să știu despre livrarea prin curier?
Produsele vor fi livrate de firma FanCurier.
Toate produsele noastre au opţiunea ”deschidere colet la livrare”, ceea ce înseamnă verificarea completă a produselor în momentul primirii. Semnarea documentelor de transport înseamnă acceptarea acestora și a calităţii acestora.
Plata se efectuează numai în numerar. Iţi recomandăm să ai suma exactă, specificată în confirmarea comenzii.

În cât timp primesc produsele comandate?
Perioada de livrare este specificată la finalizarea comenzii. Majoritatea produselor se livrează în 24 de ore. Pentru piesele de mobilier voluminoase, termenul de livrare se poate prelungi până la maxim 3 zile lucrătoare.

Cât plătesc pentru livrare?
Pentru comenzi mai mari de 300 de RON, livrarea este gratuită.

În ce condiții pot returna produsele comandate?

Poţi returna oricare dintre produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora.

Care sunt pașii pe care trebuie să-i urmez pentru a returna un produs?
Indiferent de motivul pentru care dorești să returnezi un produs, trebuie să urmezi pașii de mai jos:
1. Completarea Formularului de retur.
2. Stabilirea, de comun acord, a datei și intervalului orar în care produsul poate fi ridicat de la adresa specificată în comanda inițială, exclusiv de către firma FanCurier. Data de ridicare a produsului returnat nu poate fi mai târziu de cea de a 14-a zi calendaristică de la data primirii.
3. Formularul de retur trebuie tipărit și lipit, într-un plic pentru protecţie la transport, pe coletul returnat.
4. Produsul trebuie returnat în starea de produs nou, în ambalajul producătorului, cu toate accesoriile și documentele originale (factură, bon fiscal, chitanţă, manual de utilizare etc.).
5. Produsul trebuie ambalat corespunzător, în același mod în care a fost primit, pentru a evita orice deteriorare la transport.
6. În termen de 24 de ore de la data ridicării coletului, vom confirma calitatea și starea produsului respectiv.
7. În termen de 3 zile lucrătoare de la data confirmării returului, preţul, mai  puţin costul transportului inițial, va fi virat în contul indicat în Formularul de retur.

Ce se întâmplă dacă produsul pe care l-am primit are defecte?
Toate produsele noastre au opțiunea ”deschidere colet la livrare”. Verificarea completă a produsului trebuie efectuată în momentul primirii. Semnarea documentelor de transport înseamnă acceptarea produsului și a calităţii acestuia și exclude posibilitatea returnării datorită defectelor.
În cazul în care produsul prezintă defecte de transport sau de fabricaţie, îţi recomandăm să refuzi recepţia.
Nu sunt considerate defecte nemulțumirile legate de culoare, textura materialului, aspectul general, variaţii minime de dimensiune.

Cum procedez dacă vreau să schimb produsul achiziţionat?
Dacă te răzgândești și vrei să schimbi produsul comandat, te rugăm să completezi formularul de retur, specificând numărul comenzii iniţiale, codul produsului de returnat și codul produsului/produselor pentru schimb.

Ce costuri am în cazul în care vreau să returnez/schimb un produs achiziţionat?
În cazul returnării, vei achita costul transportului retur. Îți vom comunica valoarea exactă în momentul în care primim solicitarea prin intermediul Formularului de retur.
În cazul schimbului, vei achita costul transportului retur, precum și costul transportului pentru produsul nou.
În cazul în care valoarea produsului nou este mai mică decât cea a produsului returnat, diferenţa de bani va fi transferată în termen de 3 zile lucrătoare de la  recepţia produsului returnat în contul specificat în Formularul de retur.
În cazul în care valoarea produsului nou este mai mare decât cea a produsului returnat, diferenţa de bani va fi achitată prin una din modalităţile de plată pe care le vei alege.




&traditions bloomingville boila Cloudnola greengate







Produse în stoc

Garantăm livrare rapidă

Livrare gratuită

Pentru comenzi peste 300 lei

Retur gratuit

În 14 zile

Gamă variată de produse

Peste 3000 de produse

Se actualizeaza
Inca 300 lei pana la transport gratuit!
Coșul tău este gol.